 
- Про безпеку на кожен день
Школа безпеки - під таким гаслом були проведені у школі батьківські збори
Метою батьківських зборів було розкрити батькам таємниці поважного ставлення до безпеки людини, попередити надзвичайні ситуації та випадки дитячого травматизму, особливо під час шкільних канікул.
 
Вчитель основ здоров’я Молебська В.М. довела до відома батьків що саме завдячюючи належній роботі батькаів, учителів та класних керівників, які докладають максимум зусиль, роз'яснюючи учням, як правильно діяти у незвичайних, небезпечних ситуаціях створюються ситуації ції успіху для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Поради рятувальних служб і, з часом, накопичений досвід роботи дає змогу якісно провести профілактичну бесіду з учнями. Інструктаж з безпеки життєдіяльності проводиться з вихованцями, учнями. Він охоплює питання охорони здоров'я, безпеки дорожнього руху, пожежної та радіаційної безпеки, оперативного реагування під час надзвичайних ситуацій, безпеки побуту тощо. Первинний інструктаж із безпеки життєдіяльності проводиться на початку занять, перед початком канікул. Запис про проведення первинного інструктажу робиться в окремому журналі реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності.
2. Про формування життєвої компетентності учнів
Вчитель фізики, класний керівник 9 класу Казенна В.П. в своєму виступі нагадала слова відомого німецького поета, прозаїка, філософа ХІХ століття Йоганна Вольфганга Гете
«Недостатньо лише отримати знання,
треба й ще їх уміти застосувати»
Думки різних людей, різних часів,
а говорять про одне й і те ж, а саме:
1) про вміння жити разом;
2) вміння вчитися;
3) вміння діяти;
4) вміння жити взагалі.

Це і є «чотири стовпи» в освіті, які визначають основні напрями компетентнісного підходу до навчання та виховання.
Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховувати людину, здатну створити своє власне життя, здатну до самовизначення. Учні, які раніше озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися інтелектуально, морально і фізично. А це, фактично, і є виконання Закону України «Про Освіту», де говориться: «Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей; формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями».
|